Logo Logo
Divadlo a film: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík [E-kniha]
Divadlo a film: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík [E-kniha]
Krátky popis Zlevněný produkt Divadlo a film: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík [E-kniha] u nás najdete výhodně za 69 Kč.
Obvyklá cena
  • 69
EAN 978-80-875-0024-8
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy