Logo Logo
Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi - Ludvík Čichovský CSc,, Jiří Boháček,, Jindřich Urban, PhD. [E-kniha]
Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi - Ludvík Čichovský CSc,, Jiří Boháček,, Jindřich Urban, PhD. [E-kniha]
Krátky popis Exkluzívní produkt Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi - Ludvík Čichovský CSc,, Jiří Boháček,, Jindřich Urban, PhD. [E-kniha] u nás najdete téměř zadarmo za 199 Kč.
Obvyklá cena
  • 199
EAN 978-80-904-6453-7
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: 1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot 3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu 4. Případová studie inovací produktů f. Danone 5. Psychologie a etika v inovačním procesu 6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací Znalosti si doplní především: 1. Manažeři firem 2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení 3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení 4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur 5. Studenti marketingových a ekonomických směrů Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy